Siemens WT46E3FO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E3FO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

MorticiaAddams 15-02-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E3FO

Wat een review betreft, hierbij sluit ik me helemaal aan bij Kaatje20. Ook ik zou niet opnieuw voor deze droger kiezen. Inderdaad dat de trommel maar één richting op draait is een nadeel, de was kreukt hierdoor meer. En de filter is niet goed te reinigen.

Wat betreft de vervelende geurtjes; hiervoor is bij mij een monteur geweest en die heeft de lagers ingevet. Hiermee lijkt het probleem grotendeels te zijn opgelost. Echter, dat dit bij een nieuwe machine nodig is vind ik nog steeds vaag.

Kaatje20 11-02-2009
Geschreven voor: Siemens WT46E3FO

Als ik nu weer een droger zou moeten kopen, zou ik deze niet hebben gekocht. Met name bij dekbedovertrekken en hoeslakens is het droogresultaat niet naar wens en daar hebben wij nou juist een droger voor aangeschaft. Vermoedelijk heeft dit te maken met het feit dat de droogtrommel maar 1 richting op draait: dit zorgt ervoor dat de was 1 grote bal wordt. Een volgende keer let ik er dus op dat ik een droger koopt waarvan de trommel de draairichting afwisselt. Sokken, onderbroeken en andere kleinere zaken worden goed gedroogd. Helaas krijgt de was ook nu nog (min. 2 jaar later) een chemische geur na het drogen: dit ervaar ik als zeer hinderlijk.

Het apparaat is verder goed te bedienen, wel veel stof en pluis te vinden buiten het filtertje maar misschien is dat wel zo bij alle drogers.

Dieuwke2006 13-03-2006
Geschreven voor: Siemens WT46E3FO

Mooie machine en doet zijn werk goed voor het geld. Droogresultaat goed, alleen
antikreuk programma laat nog iets vochtig de was eruitkomen. Maar misschien
hoort dat?
Mogelijkheden genoeg, zelf een wol finish die je wollen kleding nog even
'opklopt'. Het beschadigt absuluut niet en het komt er toch wel redelijk droog
uit. Een dagje laten hangen en het kan de kast weer in.
Erg gemakkelijk in gebruik. Droogprogramma kiezen en start, that's it.
Persoonlijk vind ik het ook een erg mooie droger. Geen 'lelijke' vierkande
voorkant, maar een grote ronde opening. Licht in machine gaat aan als de
machine geopend wordt.